Theflowersellingboy

Khamis, 24 Mac 2011

TAHNIAH DAN SELAMAT DATANG ORANG BARU

 

 NAMA: AHMAD NAQIB
NAMA  AYAH: AHMAD SANIHI
NAMA MAMA: HAZLIN AZZAMIZA 


1. Pertama sekali Papa dan Mama ingin menyatakan kesyukuran yang setinggi-tingginya kehadarat Allah SWT kerana dengan izinNya maka anak papa dan mama iaitu Hazlin Azzamiza atau Jaja telah berjaya melahirkan putera kesayangan pada hari Rabu 18 Rabiul Akhir 1432 bersamaan 23 Mac 2011 jam 10.53 malam.

2. Papa dan Mama mengucapkan tahniah kepada Jaja dan Sani diatas anugerah dari Allah SWT itu .Semoga ia akan menambahkan ikatan kasih sayang antara Jaja dan Sani dan seluruh keluarga kita.

3. Papa dan Mama juga memanjangkan ucapan tahniah kepada Tuan Hj. Salim dan Hjh Latifah, besan, diatas kelahiran cucu yang pertama. Semoga ikatan kekelurgaan kita akan bertambah erat lagi.

4. Khabarnya putera itu akan diberi nama Ahmad Naqib. Apa pun harapan dan doa kita semua agar Ahmad Naqib atau apa saja nama yang diberi akan dapat dididik dan dibimbing menjadi anak yang soleh. Papa dan mama mepunyai keyakinan penuh akan kemampuan Jaja dan Sani untuk berbuat demikian. Hanya usaha kita itu diiringkan dengan mohon doa pertolongan dari Allah SWT.

1 ulasan: