Theflowersellingboy

Rabu, 13 Julai 2011

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KE 21

1. Hari  ini 13 Julai 2011 adalah hari ulang tahun ke 21 kelahiran Siti Nuradilla, puteri bongsu kami yang sekarang ini ditahun 3 perubatan di Universiti Mansoura Mesir..

2.Papa dan mama mengucapkan selamat menyambut hari ulang tahun kelahiran. Semoga CT sentiasa diberikan kesihatan tubuh badan dan akal fikiran dan dapat mengharungi kehidupan dengan penuh tabah dan keyakinan.

3. Dalam usia yang sebegini sudah tentu ct telah mengumpul banyak pengalaman, ada yang sukar, duka, pahit, dan seronok, manis, gembira dan menyenangkan. Itu adalah asam garam dalam sebuah  kehidupan . 

4. Kami semua disini berdoa semoga ct dapat menghadapi peperiksaan dengan tenang dan dapat menjawab segala soalan denga betul dan mendapat kejayaan yang cemerlang. Semoga Allah memperkenankan doa ct dan papa mama , kakak Ira dan kakak Jaja dan Beman.

5. Tadi ambil buah durian di kebun. Tengah kutip durian sama Beman, tiba-tiba sebiji durian menghempap atas bahu papa. Tergaris sedikit.Beman pulak bila melangkah parit kecil hampir masuk dalam parit yang terlalu dalam. Nasib baik papa cepat tangkap tangan dia. Kalau tidak, tak tau apa akan terjadi. Jadi papa jadi hero menyelamtakan anak. 

6. Nampaknya tahun ini pokok dorian banyak berbuah. Tak tahulah ct sempat atau tidak bila balik nanti. 

7. Sekali lagi kami semua mengucapkan selamat hari jadi ct yang ke 21. Jadi anak soleha. Sentiasa ingatkan Allah , taat pada perintahnya. Sayangkan Rasullullah, ikut sunahnya,

SELAMAT HARI JADI YANG KE-21 , PANJANG USIA, MURAH REZKI, JADI ANAK SOLEHA DAN BERJAYA CEMERLANG DALAM PEPERIKSAAN. AMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan