Theflowersellingboy

Isnin, 22 Ogos 2011

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KE 27 :HAZLIN AZZAMIZA

JAJA SEDANG MERIBA AHMAD NAQIB DIIRINGI SUAMI
 21 Ogos 1984-21 Ogos 2011

Papa dan Mama mengucapkan selamat hari ulangtahun kelahiran Jaja yang ke27 tiga hari selepas hari ulangtaun papa yang ke 63. Paparan ini lambat sehari kerana semalam kan kita sibuk dengan kehadiran kakak Ira, Yousef dan abang Yad  untuk berpuasa dan berbuka sama. Semua ahli keluarga ada bersama.

Papa dan mama mendoakan agar Jaja sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat, sihat tubuh badan dan akal fikiran, dikurniakan Allah kebahagian dalam rumahtangga bersama suami dan anak yang baru berusia hampir memasuki 5 bulan, dimurahkan rezeki yang halal dan barakah dan sentiasa sabar dalam menjalankan tugas harian. Papa dan mama juga mendoakan supaya permohonan pertukaran Jaja akan diluluskan oleh pihak berkuasa agar dapat bersama suami dan mengaturkan kehidupan dengan lebih sempurna dan baik lagi.

Mama dan Papa juga mendoakan supaya Jaja menjadi anak yang solehah yang sentiasa taat kepada perintah Allah dengan melakukan yang disuruh dan meninggalkan yang dilarang; dan sentiasa menyayangi dan taat kepada papa dan mama yang semakin lanjut usia termasuk juga kepada kedua-dua ibubapa mertua.  

Akhir sekali papa dan mama baru saja mandikan Naqib. Hari ini dia tidak 'enjoy' mandi , menangis. Nak tidur agaknya. Setelah siap berpakaian , papa suapkan susu dia pun terus tidur.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan