Theflowersellingboy

Khamis, 28 Mac 2013

AKHIRI ZAMAN MISKIN

Masuk Percuma.

(Seminar 1 Azam: Akhiri Zaman Miskin.  Superb platform, Strategy and projection, Big opportunity and profit'. Tahun baru, azam baru, buku baru, income pun baru.  

Dalam seminar pengurusan kewangan ini, kami akan kongsikan pengalaman dan ilmu kebebasan kewangan yang telah ramai dilahirkan daripada 'nobody to somebody'

Ramai yang telah berubah!! Kini giliran anda!!!

Siapa yang perlu hadir?
pekerja yang bosan dengan gaji ciput dan nak tambah income
penganggur terhormat
businessman yang hutang bersepah
eksekutif professional
kaki MLM yang bosan dan kecewa
terjebak dengan skim cepat kaya tapi tak kaya-kaya
yang ingin berniaga tapi tak ada modal
suri rumah dan sesiapa saja
semua golongan yang dah lama hidup susah.

Ketahui rahsia cara terpantas buat duit. Tak putus-putus masuk ke akaun bank anda RM700 ke RM2500 sehari! Rasa mustahil? Pelik? Anda tentukan!!!

Terkumpul untuk 7 hari saja RM7,760.00.

Semua diatas tertakluk kepada terma dan syarat.

Elakkan skim cepat kaya, skim piramid, pelaburan internet dan ah long.

Testimoni

i) Berbelas tahun aku kerja memasak di hotel 5 bintang tapi gaji tak berapa nak 5 bintang. Makin lama hutang banyak, dapat gaji tak pernah nak cukup. Lepas tu aku jumpa denga orang dalam komuniti ini. Dia ajar aku cara multiply duit. Baru 5 bulan hutang aku dah settle dan aku dah jadi owner toyota alphard.

ii) tercapai impian aku nak pakai BMW. Aku ni penganggur. Tapi dalam tempoh 4 bulan aku dah milik BMW.

Mulakan langkah pertama anda. SMS sekarang.

Ikut hukum karma nak kenyang kena makan, kalau nak pandai kena belajar, kalau nak tahu kena ambik tahu.

Borang penyertaan adalah terhad.

sila bawa tiket ini untuk kemasukan percuma).       

(Petikan dari satu kertas yang diberikan kepada saya hari ini)
 
Semasa keluar dari sebuah kompleks perniagaan, seorang anak muda memberikan saya sehelai kertas. Seperti biasa saya akan mengambil pemberian seperti itu semata-mata untuk mengetahui isi kandungannya. Saya tidak pula bertanya kepada anak muda itu mengenai isi kandungan kertas itu. Dia hanya beri kertas itu dan dengan segera beredar ke tempat lain.

Saya pun baca. Rupa-rupanya tentang seminar untuk jadi orang kaya. Saya teruja sangat untuk membaca apa yang dinyatakan dalam kertas itu. Maklumlah dari miskin kita boleh jadi orang kaya dengan cara yang paling cepat. Dalam seminggu katanya kita boleh dapat wang terkumpul sebanyak RM7,760.00  (lebih RM 30,000.00 sebulan). Hebat seminar macam ini. 
 
Ada pula dua orang beri testimoni. Seorang tukang masak di hotel  yang banyak hutang. Dalam tempoh 5 bulan beliau diajar multiply duit, hutangnya dapat dibereskan.

Seorang lagi ialah penganggur.  Dengan mengikuti seminar ini, dalam tempoh 4 bulan sudah boleh beli kereta BMW, kereta idaman.

Seronok sungguh saya membaca apa yang tertulis. Menyenangkan hati. Sebab hadir seminar seperti itu saya akan jadi orang kaya. Siapa tak mahu kaya segera? Orang gila pun nak jadi kaya. Sebab,  ada orang gila wang. Maknanya orang gila pun nakjadi kaya. Inikan pula orang siuman macam saya.

Saya telah berkhidmat dengan kerajaan selama 33 tahun. Tapi tak kaya-kaya. Kalau hadir seminar ini , saya akan menjadi kaya dalam tempoh yang cepat seperti dua orang diatas, 4 atau 5 bulan. Mungkin lebih cepat lagi sebab latar belakang saya ialah kewangan, menjadi pegawai kewangan dua buah negeri. Takkan pengalaman itu tidak boleh membantu saya untuk lebih cepat kaya? Mustahil.

Tapi kenapa semasa jadi pegawai kewangan begitu lama saya tak jadi orang kaya? Mungkin saya tak tahu multiply kot?

Oleh itu saya mesti ambilpeluang untuk belajar multiply duit, untuk jadi kaya.

Saya pun berjalan menuju ke tempat letak kereta. Kelihatan kertas yang sama diletakkan di cermin hadapan kereta-kereta yang ada di tempat letak kereta.  Kalau semua atau banyak yang hadir seminar itu nanti maka sudah tentu kita akan mempunyai ramai orang yang kaya. Kaya dalam tempoh yang cepat. Tak ada orang miskin lagi.

Tapi, heran juga, kenapa anak muda itu bekerja sebagai pengedar kertas ? Dia tak masuk belajar multiply duit ke? Atau dia tak mahu jadi orang kaya? Atau dia sudah jadi kaya sehingga sanggup menjadi pengedar kertas?

Macam-macam cara orang nak menipu. Adakan seminar kewangan  1 Azamlah  untuk jadi kaya cepat. Tapi tak mustahil ada yang terpengaruh. Cepat-cepat sms untuk memberitahu dia sebagai peserta seminar. Sebab nak jadi kaya.

Sebenarnya bukan nak jadi kaya. Orang seperti itu ada nafsyu tamak haloba sehingga benda yang tidak masuk akal pun dia percaya.

Tanyalah sedikit soalan pada diri sendiri. Kalau cuma belajar multiply duit boleh jadi kaya,lebih baik semua orang berhenti kerja. Kalau dia orang tu kaya, dia tidak akan buat kerja seperti itu.

Harap sesiapa yang dapat kertas yang sama tidak akan jatuh gila. Gila kaya.    
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan