Theflowersellingboy

Jumaat, 22 Mei 2015

CUCU-CUCUKU






Nama: Belum diistiharkan. Tarikh Lahir: 4 Syaaban 1436 h hari Jumaat bersamaan 22 Mei 2015. Tempat Lahir: Hospital KPJ Kota Baru Kelantan. Waktu Lahir: Lebih kurang 12.20 tengah hari.

Segala puji ke hadrat Allah yang maha pemurah, maha penyayang dan mengurniakan. 

Hari ini kami telah dikurniakan seorang lagi cucu sebagai tambahan kepada empat orang yang sedia ada. Bezanya cucu baru ini adalah seorang puteri, sekuntum bunga sebagai pengikat kasih sayang diantara abang-abang sepupunya dalam satu keluarga yang besar. 

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik dan selamat walaupun harapan kedua ibubapanya yang mahukan anak itu dilahirkan secara biasa (normal). Tetapi Allah lebih mengetahui dan mengizinkan anak itu dilahirkan secara pembedahan (caesarean).

Semoga kedua ibabapanya dapat mendidik anaknya ini menjadi anak yang soleha.

Sesungguhnya isteri dan saya menyambut kehadiran cucu kami ini dengan rasa syukur dan amat gembira sekali sama seperti kami menyambut kehadiran cucu-cucu kami yang terdahulu.

Tahun lepas kami telah dikurniakan dua orang cucu, dua orang putera menjadikannya empat orang -semua putera seperti dalam gambar dibawah ini.

 
Dari kanan ke kiri: No 2 ditengah ialah cucu pertama Yousef Imran namanya. Dilahirkan pada 26 Julai 2010 di hospital pantai, Kuala Lumpur. No.3 sebelahnya bernama Ahmad Naqib, cucu kedua, dilahirkan pada 23 Mac 2011 di hospital pantai Melaka. No4 ialah cucu yang ke 3. Namanya Ahmad Fatih, dilahirkan pada 19 Februari 2014 di hospital Putra Jaya, dan No1 ialah Mohamed Rafael, dilahirkan 16 Oktober 2014 hospital Prince Court Kuala Lumpur.





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan